Концепція QZ#




Концепція QZ#  - основна мета та напрямок проекту.


Найважливіше та найголовніше у квівертипах QZ# це стрій вершинок, що проектується та розраховується методом поперечних перерізів з врахуванням діаметру вершинки її довжини та модульності карбону.

За звичай це швидкі та надшвидкі вершинки – Fast  та  UltraFast. Завдяки цьому можна досягнути збільшення дальності та точності закиду. Так звана “бросковисть ” , кидучість за рахунок збільшення загального плеча фідера в момент закиду. Окрім вище сказаного швидкій стрій вершинки зумовлює гарну чуттєвість та сигналізацію при клюваннях. Адже найбільш робоча це верхня частина квівера, верхні дві секції. Максимально тонкі перерізи топа квівера створюють делікатність та витонченість вершинки вцілому.

Для забезпечення достатньої міцності та надійності експлуатації велика увага надається загальному балансу вершинки, елегантне тонке виконання всіх елементів та деякі унікальні технології зміцнення.

Для гарного балансу використовуємо легкі кільця, часто з комбінованими розмірами (від меншого до більшого)  та практичною картою розташування кілець (аналог Shimano). Це оптимальний перевірений довгим часом метод розташування кілець, якщо маємо іншу довжину чи кастомні вершинки – то відстані між кільцями апроксимуємо по аналогу Shimano. Тонке акуратне лакування кільцевих обмоток забезпечує велику пропускну зону перед кільцем а також кращий баланс.

Для зміцнення самої верхньої частини квівертипа, що завжди більш навантажена, використовуємо багатошарове ручне фарбування. Два кольори: червоно-біле, двохкомпонентними 2к акриловими фарбами (з флюро пігментацією - добавками) . За рахунок збільшення товщини фарбованої ділянки вершинка на 120 … 180 мкм досягаємо збільшення міцності без зміни тесту. Верхня частина квівера має незначне потовщення за рахунок багатошаровості акрилових поверхонь, візуально не помітно але на міцність саме верхньої частини вплив достатній. Потовщення зони фарбування досягається тільки завдяки ручному (без автоматизації) фарбуванню.